Generalforsamling i Grundejerforeningen Fugldalen den 5.april 2016

Husstande tilstede: 11, 5, 38, 28, 3, 36, 20, 30, 1, 34, 6, 26, 32 og 13

 

A) Valg af dirigent + referent

Dirigent: Bjarne (3)

Referent: Laila (30)

 

B) Bestyrelsens beretning

Maria ny formand.

Skt. Hans:          Fin opbakning, mange til bål, færre til spisning.

Flere kunne ønskes til spisning. Heks manglede.

Sommerfest:       Stor succes.

Arbejdsdage:       Fint med arbejdskraft.

Fællesspisning i stedet for fastelavn:            Hyggelig med mange fremmødte.

Skal evt. afholdes tidligere på året næste år.

Vi må låne lokaler igen.

Beretning godkendt.

 

C) Aflæggelse af regnskab 2014

Regnskab fremlagt og godkendt.

Se regnskab.

 

D) Aktiviteter 2015

Forårsdag: 30.04.16:  Der kigges på fodbold-net og volleyball-net. Vi laver pølser til alle til frokost.

Skt. Hans: 23.06.16 – arrangør: nr. 34 og 38 – der laves bål og heks

Sommerfest: 20.08.16 – arrangør: nr. 4, 5, 20 – Er festmappen i nr. 2?

Efterårsarbejdsdag: 29.10.16

Fællesspisning ”Mød din nabo”: dato fastlægges senere – arrangør: nr. 28, 34 – start kl. 19.00

 

E) Forslag fra bestyrelsen

1.  Nye net til basker: kr. 6.000,- afsat til nye net og plader. Besluttet.

2.  Indkaldelser og referater omdeles ikke længere i postkasser, men fremsendes på mail. Besluttet.

Bestyrelsen sørger for at få indsamlet alle mail-adresser.

 

F) Fremlæggelse af budget 2015

Budget fremlagt.

Udgift til sommerfesten sættes til kr. 15.000 i stedet for kr. 12.500

Udgift til fællesspisning i februar/marts: kr. 200,- til ”tak for lån-chokolade”

Dermed får vi et underskud på kr. 6.460,- i stedet for kr. 3.760,-

 

G) Godkendelse af budget 2015

Budgettet blev godkendt enstemmigt

 

H) Valg til bestyrelsen

Toke (Kasserer, Nr.1 ) genopstiller.

Ny i bestyrelsen bliver Mette i nr. 36

 

I) Valg af 1 suppleant til bestyrelsen, samt valg af Revisor + revisorsuppleant

Suppleant til bestyrelsen: Michael i nr. 11

Revisor: Bjarne i nr. 3

Revisorsuppleant: Laila i nr. 30

 

J) Behandling af indkomne forslag

1.  Forslag om, at penge afsættes til afholdelse af fællesspisning i februar/marts: Godkendt

2.  Forslag om, at de store træer i læbæltet mod Bøgevej beskæres: bestyrelsen henvender sig til kommunen.

3.  Forslag om, at der på arbejdsdagen sættes særligt fokus på udtyndning af læhegn ned mod skoven: De, der planlægger arbejdsdagen, tager det med på arbejdsdagen.

 

K) Eventuelt

Fugldal Børnehave vil gerne bruge Muldvarpen – Ok fra fremmødte.

Afløb mangles på sti nedenfor nr.28 og 30. Der er vand udenfor børnehaven. Bestyrelsen tager kontakt til Fugldalen Børnehave og kommunen.

Overtagelse af vejen: Torben (nr. 13) finder kontaktperson hos kommunen.

Hvor stort et beløb skal opspares i vejfond: Torben (nr. 13) finder ud af beløb.

Ry Outdoor: 5. juni: Vil vi stille op med et rundboldhold? Vi siger ”nej tak”.

Fællesspisningen ”Mød din nabo” starter kl. 19.00. Ok fra fremmødte

 

Således opfattet

Laila Adamsen, nr. 30.

Topas den 5. april 2016