Referat af ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Fugldalen onsdag d. 28 marts 2012

Punkter fra mødet herunder i kronologisk rækkefølge.

1. Valg af dirigent og referant

Henrik (nr. 32) dirigent

Maria (34) referant

2. Bestyrelsens beretning (Torben nr.13)

Der har været afholdt følgende arrangementer:

Fastelavnsfest, arbejdsdage, sommerfest og Skt Hans

Det har været et roligt år uden de store beslutninger der skulle træffes. Der kom heller ikke så meget sne.

Vejen skal på sigt overgå til kommunen. Torben har kontakten men hører ingen tilbagemeldinger - så der afventes.

3. Aflæggelse af regnskab

Regnskab gennemgået (Peter nr. 22)

Alle hustande har betalt!

Fremover vil kontingent til foreningen blive opkrævet via mail.

Regnskab godkendt.

4. Fremlæggelse af budget 2012

Der foreslåes at kontingent sætte til 2100 kroner.

Snerydningsoverskud/ underskud overføres til vejfondskonto. Dvs i år overføres 4188 kroner fra sidste år.

5. Godkendelse at budget

Budget godkendt.

6. aktiviteter 2012

Forårsarbejdsdag lørdag d. 12.05.12

Skt Hans lørdag d. 23.06.12 - der er ingen der endnu har meldt sig til at stå for denne dag. Der opfordres til at man melder sig. Der tænkes særligt på Claus( nr 6) og Bjarne (3)...... Ellers findes arrangør af denne dag ved lødtrækning på arbejdsdag d. 12.05.12.

Sommerfest lørdag d. 18.08.12 nr. 34 og 36 efterlyser en hustand der kan overtage nr. 24 da de ikke kan deltage i selve festen og klargørring på dagen.

Efterårsarbejdsdagdag lørdag d. 27.10.12

Fastelavn 2013 afholdes af 22 og 28.

7.Forslag fra bestyrelsen

Der er intet gjort ved chikaner på vejen – de skulle fjernes når de blev for dårlige.

Flere oplever at der bliver kørt meget stærkt og ønsker at der skal findes en løsning. (blev vedtaget på sidste møde)

Lars (nr 30) vil undersøge nærmere på hvad alternativet til blomsterkasserne kan være.

8. Valg til bestyrelse

Torben (nr.13) genvælges

Peter  (nr.28) genvælges

9. Valg af 2 suppleanter

Maria (nr. 34) vælges som suppleant.

10. Valg af revisor og suppleant

Bjarne (nr. 3) og Laila (nr. 30) genvælges

11. Behandling af evt. Indkomne forslag

Ingen

12. Evt.

1. Der henstilles til at folk ikke lader deres biler stå i tomgang i længere tid.

Ifølge miljøministeriets bekendtgørelse nr.1517 af 14. december 2006 om miljøregulering er det kun lovligt at lade sin bil køre i tomgang i 1 minut medmindre man befinder sig i en trafikkø. Eller er et udrykningskøretøj.

Dette er trådt i kraft 1. juni 2009.

2. Flere udtrykker irritation over hvordan skoven omkring ”Muldvarpen” er blevet efterladt efter træfældning og udtynding.

Torben (nr 13) følger op på oprydning og genplantning i området.