Referat af ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Fugldalen 31.3.04

Dirigent blev Klaus (6) og referent blev Kristina (20)

2.Bestyrelsens beretning

ved formand Michael (38)

·        Arbejdsdage, fastelavnsfest, sommerfest samt Sct. Hans forløb vel.

·        I september blev vejen gennemgået af kommunen, hvor der forinden var indhentet ekstern konsulentbistand fra bestyrelsens side. Resultat blev at vejen skal repareres her til foråret uden regning for Fugldalen. Varsel udsendes.

·        Henvendelse fra Bøgevejs ejerforening om at træerne langs Skærsbrovej ønskes beskåret. En skovmand har foretaget en ekstern vurdering og dette forslag ligger nu til vurdering i de to ejerforeninger (dette tages yderligere op under punkt j).

3. Aflæggelse af regnskab 2003

Carsten fremlægger regnskab over 2003. Overskud på 5200 kr. Foreningen har nu et samlet (lille) overskud.

4.Behandling af indkomne forslag

1. Forslag om 6 flytbare og lave blomsterkasser som trafikdæmpning vedtages enstemmigt. Arbejdsgruppe nedsættes; Lars (30), Per (15), Henning (40) og Anders (5) med henblik på indkøb mv. til arbejdsdagen d. 15. marts.

1. Synlig skraldespand opsættes på legeplads. Hus 42 donerer spand. Børnene opfordres til at anvende skraldespanden. Michael (38) tømmer denne.

1. Forslag om at arrangører af fastelavns- og Sankt Hans fest fremover findes på generalforsamlingen udfra frivillighedens princip. Vedtaget. Fastelavnsfest 2005 arrangeres af Anne (36) og Laila (30). Sankt Hans af Bjarne (3) og Anders (5).

1. Forslag om 2 skilte med ”brug hundeposer” ved cykelindgangen til Fugldalen og ved nedgangen til skovstien mellem nr. 16 og 18, samt skilt med ”løse hunde forbudt” ved legepladsen. Kristina (20) går videre med henblik på opstilling på arbejdsdagen.

1. Forslag om oprettelse af vejfond vedtages enstemmigt. Afstemning om 20 eller 30 års perspektiv; 20 år : 9 stemmer, 30 år : 7 stemmer. Således oprettes vejfond løbende over 20 år.

1. Foreningen fortsætter med at betale sommerfesten, da næsten alle huse deltager.

1. Kontingent betaling rykkes fra 01.12 til 01.08 pga. renteudgifter; enstemmigt vedtaget. Kontingentet hæves fra 1000 til 1200 kr. årligt pga. oprettelse af vejfond; enstemmigt vedtaget.

1. Kommunen er ved at lave en udtyndingsplan over skovområdet ved skrænten. Bestyrelsen vil rette henvendelse for at høre nærmere om planerne.

1. ”Hjemmesidegruppe” udvides; foruden Carsten (28) deltager også Klaus (6) og Toke (1).

1. Forslag om at bestyrelsen går videre med sagen sammen med Bøgevejs bestyrelse med henblik på at følge vurderingen fra skovmanden for at få flottere og mere velplejede træer (ege hegnet) langs Skærsbrovej. Enstemmigt vedtaget.

5.Fremlæggelse og godkendelse af budget år 2004

Carsten (28) fremlægger budget for 2004. Ingen kommentarer. Revideret budget (med ekstra indtægt fra forhøjet kontingent) fremsendes med dette referat.

6.Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer

Carsten (28) og Michael (36) genvælges til bestyrelsen. Henning (40) vælges som suppleant.

7.Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant

Bjarne (3) vælges til revisor og Laila (30) som revisorsuppleant.

8.Eventuelt

Dirigenten takker for god ro og orden!

Kristina (20)