Referat af ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Fugldalen 26.3.03

1. Valg af dirigent + referent

Valg af dirigent: Claus (nr. 6) og referent: Rikke (nr.42). Jonna er repræsentant for Børnehuset Fugldalen. Hun meddeler, at det er Børnehusets hensigt at afholde et åbenthus-arrangement, så interesserede fra grundejerforeningen får mulighed for at besigtige det færdige hus (indbydelse følger).

2.Bestyrelsens beretning

3. Aflæggelse af regnskab 2002

4.Behandling af indkomne forslag til afstemning

5.Fremlæggelse og godkendelse af budget for 2003

Tager man de to manglende kontingenter i betragtning, havde vi i det forløbne år et underskud på 5533 kr., som hovedsageligt skyldes, at legepladsen blev dyrere end forventet. Desuden blev der brugt 500 kr. til omlægning af lånet.

Der er i 2003 afsat et engangsbeløb på 5000 kr.* til en vejkonsulent i forbindelse med overdragelse af vejen til grundejerforeningen. Dette beløb søges sparet på andre områder, så vi ikke behøver at hæve kontingentet. Eventuelt kunne man tænke sig et deltagergebyr ved sommerfesten?

Det anses for urealistisk, at der ikke er afsat midler til legepladsen; der afsættes 2000 kr. og et underskud på 1400 kr. accepteres. Budgettet godkendes.

* Kommunen vedkender sig, at der er problemer med vejen, og ved overdragelsen er det udelukkende bestyrelsens opgave at sikre sig, at tingene foregår korrekt (ved eventuelle senere problemer kan bestyrelsen altså ikke drages til ansvar). Vi skal på en eller anden måde have kompensation for, at vejen ikke er i orden – enten i form af et indskud i en vejfond, udbedringer eller lignende.

6.Valg af bestyrelsesmedlemmer

Valg af to bestyrelsesmedlemmer og én suppleant, da Anders(nr.5), Bjarne(nr.3) og Lars(nr.7) ikke genopstiller:

Efter længere tids tavshed, er der lige ved at blive kampvalg, men det ender med, at Eigil(nr.24 ) og Henrik(nr. 32) stiller op til bestyrelsen og Claus (nr.6) melder sig som suppleant. Carsten(nr.28) og Rikke(nr.42) bliver på deres poster som henholdsvis kasserer/hjemmesideansvarlig og suppleant.

7.Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant

Marianne(nr.18) vælges enstemmigt til revisor og revisorsuppleant for den kommende periode.

8.Eventuelt

1. Sankthans 2003 tilrettelægges af nr.28 og nr.4
  2. Sommerfesten 2003 tilrettelægges af nr.32 og nr.5
  3. Fastelavn 2004 tilrettelægges af nr. 3 og nr.42.

Ting at tage op for den nye bestyrelse:

På bestyrelsens vegne

Rikke Bech Nygaard (nr.42).

NB: Arbejdsdage i 2003 er 24. maj og 4. oktober.