Referat af ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Fugldalen 30.3.2000

Dirigent: Niels (22)

Referent: Helle (8)

2. Bestyrelsens beretning om der forløbne år

Bestyrelsen har i det forløbne år af holdt 6 bestyrelsesmøder. Bestyrelsen fokuserer på en åben dialog og vil nedsætte udvalg, hvor alle har mulighed for at deltage i de forskellige arbejdsgrupper.

Der er nedsat følgende grupper

1 Allé udvalg

2 Legepladsudvalg

3 Fastelavnsudvalg.

Derudover har bestyrelsen haft møde med Ry kommune omkring færdiggørelse af området. Der er afsat kr. 750.000,- til færdiggørelse af vej og beplantning. Endvidere har kommunen planer om en ny lokalplan for området bag børnehaven. Der er fremsat forslag om at der skal være lav tæt bebyggelse. xxxxx SLETTET I WEBUDGAVEN.xxxxxxxxxx

Kommunen har lovet at Isagervej ikke føres videre til Skærsbrovej.

3. Bestyrelsens forslag til godkendelse

1. Legeplads.

Godkendt ved simpelt flertal (10 stemmer imod, 6 undlod at stemme, 16 stemte for.)

2. Arbejdsdag

Godkendt, er fastsat til den 17. juni 2000, nærmere følger

Der blev nedsat et udvalg bestående af:

Ernst (2), Klaus (6), Poul (9), Torben (13), Henrik (32), Thomas (36)

Hvis nogen har adgang til billige materialer må de meget gerne henvende sig til udvalget.

3. Beplantning.

Godkendt, (1 undlod at stemme, resten stemte for)

4. Finansiering.

Godkendt ( 2 stemte imod, resten stemte for)

Der skal ændres i vedtægterne for Grundejerforeningen, så de 29 husstande hæfter for gælden på det optagede lån i Jyske Bank kr. 90.000,-

5. Vej chikane

Godkendt, men bestyrelsen undersøger om kommunen etablerer en chikane ved indkørslen til Fugldalen.

6. Brug af internettet.

Godkendt, der skal tages stilling til om vi vil have navne og adresser ud på internettet, da dette kan misbruges af andre.

4. Fremlæggelse af budget, oplæg til vejfond og fastsættelse af kontingent.

Godkendt.

5. Rettidige indkomne forslag

Ingen.

6. Valg af revisorsuppleant.

Kenneth i nr. 14 blev valgt.

7. Eventuelt.
Snerydning: Bestyrelsen undersøger, hvad der er lovpligtigt på området og hvad det vil koste.

Legepladsen: Det blev vedtaget at slette stien på legepladsen, og at legepladsen er hundefrit område.

Beplantningsbælte: Hvis beplantningsbæltet mod Isagervej og Skærsbrovej skal fjernes, skal der ske ændring af lokalplanen. Inden bestyrelsen arbejder videre med dette projekt, skal de grundejere som dette emne berører beslutte om de vil have det fjernet, og rette henvendelse til bestyrelsen. (Gerne inden 14 dage).

Pbv.

Helle Mogensen (8)